14 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ,ΑΦΕΡΙΜ

ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ
Όπως πάντα για το καταντημα του Τόπου φταίνε οι αλλοι που δεν τα έκαναν καλά ,ενώ κυβερνούσαν.
Εμείς...... οταν είμαστε στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ δεν φταίμε....
Πάντως επειδή υπάρχει ελλειψη(στελεχων,οπως λένε οι αρμόδιοι-ψεύτες) κάνουνε τα παιδιά των πατεράδων (βουλευτών,Υπουργών,στελεχών κλπ οικονομισαριων), βουλευτές και Υπουργούς και όπου υπάρχει περαιτέρω ανάγκη χρησιμοποιούμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ υπερηλικες-ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΥΣ (πρώην...) για να λύσουν τα προβλήματα ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ .........ΑΙΣΧΟΣ
ΔΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ ΕΒΔΟΜΗΚΟΝΤΑ ΤΟΣΩΝ ΣΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ...
Ουδείς όμως μιλά γι'αυτο είναι διακομματικό το ρουσφέτι...
Και υποσχομεθα να φτιαξουμε....... οτι δεν εφτιαξαν οι αλλοι (και εμείς)........
ΝΤΡΟΠΉ
Οι απομαχοι πένονται,οι νεοι ψαχνουν για δουλειά ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ, ενώ τα καζίνα θησαυρίζον απο κάποιους που παίζουνε την μοίρα τους, μαζύ με τα λαμόγια και εμείς τηνφραπεδιά μας..
Αχ κύριοι αρμόδιοι,δεν σας φταίνε οι άλλοι,όλοι φταίμε και εγώ πρώτος.
Ούτε ελεος- δεν εχω την δύναμη να φωνάξω ,γιατί ενώ πρέπει να μην ακούσω τίποτε πάλι θα σας ψηφίσω και τη επομένη των εκλογών θα είμαι πάλι ΚΟΨΟΧΕΡΗΣ.
Και δεν ντρέπομαι με τίποτα.
Ο ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΠΟΛΟΣ

ΥΓ:Εμένα μου έρχεται στο νου η τετριμμένη αλλά πάντοτε ευθύβολη θυμοσοφία :όπως στρώνει ο καθένας ,έτσι κοιμάται......

Δεν υπάρχουν σχόλια: