08 Δεκεμβρίου 2009

ΕΝΑΣ ΗΡΩΙΚΟΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ Ο ΧΡ ΚΙΤΑΣ


Ο πρύτανηςΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ.
Με καρδιακό επεισόδιο και τραύματα στο κεφάλι νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Χρήστος Κίττας. οποίος δέχθηκε επίθεση με ξύλα και λοστούς από αντιεξουσιαστές στο κτίριο της Πρυτανείας. Ειδικότερα και σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Κίττας εμφάνισε αρρυθμία ενώ έφερε και εκδορές στον αριστερό κρόταφο, με αποτέλεσμα οι θεράποντες ιατροί του να αποφασίσουν την εισαγωγή του στη Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Εμφραγμάτων για προληπτικούς λόγους.
Ο πρύτανης προσπάθησε ν'αποτρέψει την καταστροφή του ιστορικού κτιρίου του Πανεπιστημίου ,περισυ τον Δεκεμβριο ειχε υποβαλει την παραίτηση του για την αδιαφορία της Πολιτείας για την προστασια του Πανεπιστημίου απο τους βανδαλισμούς .
Ευχομαστε να μην παραιτηθεί πάλι....................Με μια συγκινητική δήλωση βγήκε από το νοσοκομείο ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρήστος Κίττας, μετά την επίθεση που δέχθηκε από αντιεξουσιαστές σε κτίριο του Πανεπιστημίου: «Από τη στιγμή που 18 ή και 20 χρονών παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να είναι μαθητές μου ή εγγόνια μου, βιαιοπραγούν και καταστρέφουν το ναό της ελεύθερης σκέψης, το ναό της Παιδείας, εγώ έχω στερέψει, έχω πεθάνει ψυχικά» αναφέρει.
Ο κ. Κίττας αναφέρεται στα τελευταία γεγονότα τονίζοντας: «Θα ήθελα ιδιαιτέρως να παρακαλέσω τους αρχηγούς των κομμάτων, τους λειτουργούς των ΜΜΕ, την ακαδημαϊκή και γενικά την εκπαιδευτική κοινότητα, να μην ασχοληθείτε για μια ακόμα φορά με το δένδρο και χάσετε το δάσος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: