05 Ιανουαρίου 2015

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η ΣΙΩΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ

Αγαπητοί φίλοι

Είναι δικαίωμα να εκφράζετε την πολιτική Σας άποψη και δικό μου δικαίωμα σ´ αυτή την εκλογή να μείνω εντελώς "σιωπηλός" ,κρατώντας για μένα και μόνο την απόφαση μου αυτή.

Και βέβαια εχω άποψη και βέβαια θα ψηφίσω και βέβαια θα είμαι παρών.

Ομως διαφωνώ με την διαίρεση,το μίσος,το ψεύδος,την χυδαιότητα του λόγου ,τους "προβατόσχημους λύκους".Ετσι σιωπώ,αλλά ειμαι παρών.Θερμά παρακαλώ όλοι αφείστε με στην "σιωπή" μου.

Ευχαριστώ πολύ .Αντώνης Π Αργυρός


ΥΓ: λύκος εναι πό τά πιό πικίνδυνα ζα, γιατί εναι καί πονηρος καί αμοβόρος. Γίνεται μως κόμη πιό πικίνδυνος ταν κατορθώσει νά παρουσιάζεται μέ σχμα προβάτου. Ατούς κυρίως τούς προβατόσχημους λύκους φοβήθηκε περισσότερο π’ ,τιδήποτε λλο πόστολος Παλος. Προέβλεψε γκαίρως τόν ρχομό τους καί τήν λέθρια δράση τους μέσα στό ποίμνιο το Χριστο, γιά νά πλίσει κ τν προτέρων τούς πιστούς μέ τήν παραίτητη προσοχή, διορατικότητα καί γενναιότητα, στε νά τούς ντιπαλαίσουν ποτελεσματικά.
 Πρόκειται σαφς γιά ψευδοδιδασκάλους, ψευδοπροφήτας καί ψευδοποιμένας, δηλαδή γιά λειτουργούς κίβδηλους καί νόθους, ο ποοι δέν ρχονται πεθείας πξω ς ντίδικοι, λλά φυτρώνουν στό σωτερικό  ς κφυλισμός καί διαστροφή, ς πόστημα πάνω στό γιές σμα τς κκλησίας. Ατός εναι λόγος πού Παλος τούς χαρακτηρίζει «λύκους βαρες» (Πράξ. ποστ. 20, 29).

Δεν υπάρχουν σχόλια: